onsdag 28 november 2012

Tösa är nyttig:)

Inga "dumheter" sen Augusti:) Slutat med Cola;) Nästan inget godis, inte alls som innan iaf:) Då jag åt mycket flera dar i veckan. Nu är det en godisbit väldigt sällan. Alkohol är jag inte heller speciellt sugen på, tagit typ nån grogg/cider sen i somras. Är hellre nykter ifall vi ska nånstans, så vi tar oss hem- när JAG vill;)
Börjat äta mer frukt och grönsaker istället för sötsakerna:)
Å idag simmade jag 1 km:) Vilket ska bli en vana hade jag tänkt;) Minst en km i veckan. Börjar känna av min rygg så måste göra nått för å få igång kroppen. Är juh inge förtjust i träning alls:P Men simma är rätt rogivande så får väl börja där:) Sen simmar A-k å hennes mamma så då får jag sällskap å då blir allt genast mycket lättare:)

Å nu när det börjar bli sparkföre kanske man skulle försöka ta sejj ut på en tur nån gång;) Sen hoppas jag på att kunna åka lite längsskidor å skridskor så småningom oxå:) Nu ska här börjas tas hand om kroppen!

3 veckor kvar i skolan oxå:) VG i Palliativ vård fick jag:) Prov på måndag, en dag med ambulansen, två hemtentor och avslutningsmiddag med klassen är inom räckhåll;)

Livet leker;)

// Tösa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar