onsdag 7 november 2012

Tösas praktik

På tisdag ska jag tillbaka till 44an! Jag var där på apu i våras, och nu ska jag få komma dit och vara med på cytostatikabehandlingar. Ska även få vara med solteamet. Jag läser nämligen en kurs som heter lindrande vård/palliativ vård. Så ska bli väldigt intressant att få komma ut å se hur det fungerar på riktigt! Även få träffa personalen på 44an igen, se om dom kommer ihåg mejj;)
Har 3 kapitel kvar av 11 att göra i kursen. Sen ska jag göra ett prov nästa fredag! Sen har jag gjort en kurs på 100 poäng, på 5 veckor (egentligen mindre då jag inte kom igång direkt).

Å jag är inne i en "fantasivärld". Köpt "ghost whisperer" boxen förra veckan å är inne på 3e skivan första säsongen! Å jag är verkligen helt fast i serien! Har sett säsong 1-3 förut, men var ett tag sen så tänkte att jag ser från början så jag hänger med;) är totalt livrädd mellan varven, men blir lugn i slutet då allt löser sejj;) fantastisk serie iaf!

// Tösa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar