söndag 4 november 2012

Tösa glider

Halkade precis på en raggasocka som ligger på golvet i sovrummet (ja den ligger kvar än). Som tur var fick jag ut armen på sängen så jag dämpade fallet lite. Sved lite på knäna å så slog jag i ryggen i sänghörnet;) men jag lever:)

Det gick bra att jobba på ny avdelning:) är juh samma sorts arbete, sen är det bara att lära känna alla personligheter:) bra träning om jag ska jobba på lasarettet:) där är det juh ganska stor variation på folk, nästan hela tiden.

Fått betyg på två arbeten jag gjort i palliativ vård kursen. B och C, MVG- och VG:) så hoppas jag kan hålla i dem nu! Har juh skyndat mejj med dem två arbetena för att komma ikapp, så borde kunna göra bättre ifrån mejj nu när jag inte behöver stressa. Har juh typ gjort. 2,5 veckors jobb på 3-4 dar. Så nu ska jag kolla lite filmer om palliativ vård oxå.

Nej nu ska jag sova. Tänkte försöka mejj på att göra en dörrkrans imorgon. Å göra nått fint att ha i min lykta. Det får bli med lite tomtar i, fast det inte är juletid än:) men det står juh inte på. Föresten är det vättar å inte tomtar;)

// Tösa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar