söndag 4 november 2012

Tösas nattliga funderingar

Hur gör man för att bli vuxen? Eller åtminstone känna sejj vuxen? Vem är jag? Vem vill jag vara? Känner mejj fortfarande lika vilsen som i högstadiet! Jag är 10 år äldre än då. Men endå känns det inte som jag ändrats eller vuxit något sedan dess!? Hur länge ska man vara vilse i sin egen trädgård??

Vad ska jag bli när jag blir stor då? Det vet jag fortfarande inte.

Imorrn ska jag iaf vara på LAB i Malung! Är väl därför jag inte kan sova nu. Pirrigt och spännande! Roligt och lärorikt! Hoppas på en bra dag imorgon! Nu ska här sovas!

// Tösa

1 kommentar:

  1. Jag undrar också vad jag ska bli när jag blir stor :) Bor i ett hus men känner mig.. inte alls så gammal som jag borde ;) men antar att man blir mer å mer vuxen med åren som går :P Kram!

    SvaraRadera