fredag 16 november 2012

Tösa fixat en kurs

Då var provet gjort och alla uppgifter gjorda och inskickade. Nu väntar vi bara på provrättningen och slutbetyget;) Fått VG och MVG på inlämningsuppgifterna så hoppas på ett VG iaf;) Är grymt stolt över mejj själv att jag fixat detta!! Nu ska jag bara köra hårt dem här sista fem veckorna oxå!
Fick hem min Malungsdräkt idag, som Farmor fixat till, som jag tänkt ha på skolavslutningen! den ska även brukas när syrran tar studenten! Å sen på brorsans student oxå givetvis! Sen får vi se om det kommer fler tillfällen.

Imorgon ska jag å mamma hjälpa till i cafét på Hairspray, på två föreställningar, så blir en heldag i Djurås! Å nått som är ännu underbarare är att syrran flyttar hem till Äppelbo imorrn oxå!! Så jävla skönt med lite sällskap här på byn;) Inte gott om det inte.. Men men nu kan det bara bli bättre!

Min katt luktar väldigt mycket fisk här brevid mejj! Undrar just vad hon varit i! Ska väl utfodra mina små kräk, sen kvällskissa vovve och sen blir det sängen!

// Tösa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar