onsdag 14 november 2012

Tösa pluggar

Nu har jag bara ett kapitel kvar i lindrande vård. Sen på fredag ska jag skriva prov. Sen är kursen klar! Tänk att jag haft diciplinen att klara av detta hemma! Trodde jag aldrig.
Och även fått vara ut på roliga saker, LAB- fantastiskt, och 44:an- superintressant, inte alls vad jag väntat mig, och fått träffa solteamet i Mora- dock hade jag velat vara mer förberedd.
Sen den 6e december ska jag få prova på om mitt drömjobb är något för mig! Jag ska nämligen få vara med ambulansen i Malung. Och den 19e ska jag få vara med uppe i Sälen med ambulansen! Hur fantastiskt är inte det!! Då får jag möjlighet att vara med och se vad dom gör, och känna in om det är något jag kan tänka mejj att plugga minst 4a år för! Ska bli superroligt och spännande!

Å föresten! Jag blev förfrågad om jobb på 42an till sommaren, igen;) Chefen frågade mig juh i våras när jag var där:P Å igår när jag var på 44an kom hon dit och så tyckte hon att jag skulle söka jobb hos dem till sommaren:) Så nu ska här hållas utkik efter sommarjobb på lasarettet!!

Idag ska vi nog å titta på ett hus igen:) Se om det är vårat hus eller om vi får fortsätta leta vidare. Det är här på Säla, så vi får väl se:P Jag vill juh gärna bo i Rågsveden- så man får närmare till affären plus att det bor mer barnfamiljer+ Tias å A-k där.

Bara 5 veckor kvar till jag är färdig undersköterska! Det känns bra nu! Känner mig positivt inställd och ser framåt med glada ögon;)

// Tösa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar