torsdag 13 december 2012

Skärpning Tösa!

Gud vad jag är dålig på detta! Verkar juh inte bli av fast jag har bloggen i mobilen!

Vad händer då? Om en vecka får jag mina betyg och är färdig undersköterska! Imorgon ska vi ut å äta tillsammans å fira lite! Ska bli gott å roligt!!

På onsdag nästa vecka ska jag vara med ambulansen i Sälen! Var med i Malung förra veckan, å då fick vi ett larm. Så hoppas det blir fler på onsdag!

Sen är det jul! Första gången jag ska jobba hela julen! Så vi tar en lillejul på söndagen hos farmor å äter broccoli och köttfärspaj! Bara för jag vill slippa julmaten! Sen skulle svärmor bjuda på mat på lördagen. Sen skulle hon även göra kyckling till mejj på julafton, så jag får lite mat mellan mina jobbpass! Så jag ska nog klara mejj undan julmaten i år! Det är absolut inget jag tycker om! Klarar mejj hur bra som helst utan det!!

Å när jag jobbat mina tre juldagar så får jag äntligen träffa mina smålänningar!!!

// Tösa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar