torsdag 16 maj 2013

Tösas organiserade kaos?

Försöker få ordning på mitt liv. Men känner mejj som en vilsen höna! Men förhoppningsvis ska jag väl få nån ordning. På nånting iaf:P Sitter ännu en gång å försöker få tag på arbetsgivarintyg här å där, för att försäkringskassan ska kunna räkna ut min SGI. Känns juh inte direkt som jag kommer bli miljonär nu när jag ska gå hemma. Ångrar mejj lite nu att jag inte skrivit in mejj på arbetsförmedlingen direkt jag var klar med skolan. Då hade jag kanske kunnat få ut lite mer. Men men det är väl bara å bita i det sura äpplet, å hoppas att man får ett bra jobb sen när barnet är lite äldre! Men det är väl näst intill omöjligt i denna del av länet!

Sen ska det försöka bokas in en liten tripp till Ullared med Sussie å syster. Då det sista till bebis ska införskaffas tänkte jag. Kommit undan skapligt billigt hittills iaf:)

Nu får jag besök:)

// Tösa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar