tisdag 21 maj 2013

Tösa pysslar!

Jag har ett litet projekt jag började med idag:) har köpt mejj ett furufärgat väggskötbord som ska bli vitt:) så började slipa med slipmaskinen, men sen kom martin med grövre sandpapper å gjorde resten för hand. Torkade av dammet och sen började jag måla:) så första lagret är gjort nu! Men imorrn ska jag hämta en mindre pensel hos svägerskan, för den jag hade nu var så klumpig. Å nu ska de juh bli finare å finare så då vill jag ha en riktig pensel som inte tar i hela tiden:) 

Sen när det är färdigmålat ska det på kurbits;) kommer bli så fint! Hittat en som kommer bli superbra! Å vill ha det klart nu så jag får hänga upp det:) Och börja fylla på med grejjer;) hihi! 

Imorrn ska det bokas stuga i Ullared oxå! Hoppas det blir nästa vecka:) annars blir det 11-12 juni! Men roligast vore om vi får ihop det till veckan! För då blir vi 4 som åker:) så på fredag ska jag prova ut takbox hos mor å far! 

Tittade lite i ullaredsbloggen, och herregud vad mycket fint till liten!! Vill dit nu!!! 

// Tösa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar