torsdag 2 maj 2013

Tösa har fått mer jobb:)

Blev uppringd av Bergheden i tisdags:) Träffade chefen på onsdagen, och på måndag börjar jag:) Förhoppningsvis kan jag jobba lite längre än maj ut. Så ringde Fkassan idag, kom fram på 13e försöket! Och jag kan jobba extra, fyller bara i dom dagar jag arbetat! Så skönt! Allt extra klirr i kassan är så välkommet!
Det är inte inne på hemmet utan ett specialarbete! Inga tunga lyft å sånt. Men ska prova nu i Maj, får vi se hur det går. Sen jobbar jag så länge jag klarar av det!

Snart ska vi på en liten semestertripp oxå! Martin lurade mejj häromdagen så jag nästan började gråta! Han har haft in passaten på service och byte av avgassystemet, och tyckte att det gick på 10000kr så det blir ingen resa! Å jag tyckte att vi klarar väl det på min lilla lön! Men det är långt tills nästa löning för oss båda, så nej det tyckte han inte. Men sen kom det fram att det bara kostat 3200 kr, så det blir semester:) Jävla karl som ska luras jämt:P

Nu ska jag börja fundera vad vi ska äta idag! Har så dålig matfantasi! Så blir nog kyckling som vanligt;) haha!

// Tösa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar