torsdag 23 maj 2013

Tösa har gjort sitt!

Då var sista passet gjort på bion! Tänkte eftersom jag ska ha bebis så var det lika bra å sluta! Det är så kass lön för några få timmar. Sen så tråkigt å låsa upp sejj en hel helg för som sagt några timmar en lördag eller söndag. Eller vilken dag man nu jobbar. Eftersom jag åker från Äppelbo så lönar det sejj inte om det inte är flera filmer på samma dag och jag får stanna å stänga! Så då tänkte jag att det var lika bra å sluta helt! 

Ikväll kom syster hem! Men det blev så sent innan jag kom från bion så ska träffa henne imorrn:) hon ska få passa Lizzla när vi ska på föräldragrupp:) ska bli spännande å se vilka som ska ha samtidigt som oss i kommun:) en del iaf, då alla kanske inte kommer. 

Sen ska jag till Järna å köpa/hämta en tripptrappstol:) sen lite mer ärenden innan det blir systerhäng! Ska bli kul å se om hon krympt;) på en del kort ser hon mindre ut iaf:) 

Så ska jag försöka hinna med å måla ett lager till på skötbordet:) får vi se hur många till det behövs:) 

// Tösa 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar