onsdag 11 juli 2012

Tösasyster.

Har systeryster på besök. Igår var hon oxå hit en stund så vi färgade håret å kollade film. Idag passade hon vovve då våran ordinarie hundvakt oxå jobbade idag:) en kom hon hit idag när jag slutat, så vi har dammsugit:) Tog en varsin våning;) Plus att jag tvättat två maskiner. Ska föresten hänga den sista nu, kom jag på. Sen i med en till som ska torktumlas. Sen är det mest handdukar kvar, som jag tar imorrn. Just ja har underkläder i torktumlaren som ska vikas ihop oxå. Världens tråkigaste sysselsättning! Värsta är juh strumpor alltså!

Fått ännu en spelning med bandet oxå:) 25 augusti i Ludvika:) Fan det är juh skitroligt! Längtar tills fredag när vi ska repa:)
I Vislanda har dem gjort en affisch på mejj föresten;) Haha! Tagit nått kort från facebook tydligen:) Emma skulle skicka bild;) Så då får jag väl slänga upp den här när jag får den:)

Imorgon ska jag alltså fortsätta tvätta/städa. Sen när Martin slutar jobbet ska vi åka till Malung. Mamma å pappa behövde hjälp med nått snickerigrejjs:P Sen måste vi juh kolla in brorsans nya vrålåk;)

Nedräkningen minskar;) 4 dagar kvar:) Wihooooo!!!

// Tösa.

1 kommentar:

  1. Åh vad kul! Du får ta ett kort på affischen och slänga upp här så vi får se hur det blev! :D :D

    SvaraRadera