söndag 8 juli 2012

SöndagsTösa.

Igår tapetserade jag Mollys lekstuga. Gick hur bra som helst! Inte en enda svordom! Men sen hade jag juh världens bästa lärare oxå:) Tack A-k för att jag fick prova! Tror jag skulle våga tapetsera själv, i vårt framtida hus, om vi ska tapetsera om:)

Sen åkte vi till Thai Corner å åt mat. Det var en hel del folk å lite mat (buffé). Jag tog en "rätt" så jag fick juh så jag klarade mejj iaf:) Sen på kvällen körde jag runt på Martin å Jonas i Vansbro. Körde hem Martin vid tolv för han skulle vara funktionär idag. Men jag å Jonas kom väl hem vi halv fem snåret i morse. Så rätt så seg idag:P

Om en vecka sitter jag på Emmas balkong å njuter av min första semestervecka sedan jag började jobba:)

Så denna veckan ägnas åt jobb, jobb å musik!! 

// Tösa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar