måndag 2 juli 2012

Tösabiten.

Jahapp, min lediga dag har hittills spenderats i sängen;) Vaknade halv nio av att hund kräktes. Torkade spyor, släppte ut henne så hon fick kissa å sen kröp vi ner i sängen igen:) Men jag somnade inte om. Jag har spelat spel å grejjer på datorn;)

I mitt första inlägg här skrev jag juh att vi troligtvis flyttar till lägenhet. Har juh glömt att berätta att vi ska göra det:) Vi har uppsägningstid på huset september ut. Men är det nån som är sugen på att hyra hus innan dess så är det bara att höra av sejj;) Det är juh även till salu om nån är intresserad av att köpa:P
Det ska bli skönt att slippa elda:P Plus att vi sparar lite pengar!

Jag borde klippa vovven idag oxå. Hon ser ut som ett litet troll just nu:P Å sen behöver hon tvättas av lite oxå! Speciellt nu när hon kräkts, då stinker hon:P

Ska väl gå ner å äta frukost nu!

// Tösa.

1 kommentar:

  1. Usch, vilken start på dagen :P Fast mysigt att spendera förmiddagen i sängen! Ah, vad gött! Är den också i Äppelbo?

    SvaraRadera