söndag 1 juli 2012

Tösa tipsar!

http://www.glossybox.se/invitation/Mjc3OTc=?utm_source=Customers&utm_medium=link&utm_term=Mjc3OTc=&utm_campaign=Refer-a-friend/

Hjälp mejj samla Glossydots;) Jag beställde en box häromdagen;) Kan väl vara värt att prova nån gång. Klicka på länken å gör det du med!

Nu är min jobbhelg gjord oxå! Om två veckor är jag nere i Småland!! Å längtar!
Försov mejj i morse:S 7.07 vaknade jag av sista vibrationen från telefonen när jobbet ringde. Fyra alarm å två missade samtal å jag har sovit igenom dem som en gris. Och lyckats stängt av larmen i sömnen! Jävla skit!

Hämtade syster i Vansbro efter jobbet. Hon var på kalas i Järna igår. Så nu har vi mys med chips, krokar å godis;) Sen kommer väl gubben hennes å hämtar henne, för dem ska åka hem ikväll:(

Imorrn är jag ledig. Sen jobb tisdag, onsdag å torsdag. Tisda å onsda är det dubbeljobb! Först bäckaskog sen bion. Sen är jag ledig heeeela simmarhelgen!! Ska försöka klämma in en tapetsering då:P Ska få prova tapetsera i Mollys lekstuga:) Hihi. Har juh studerat A-K när hon tapetserat å vill jättegärna lära mejj att göra det själv. Så jag ska få prova i lektsugan:) Lagom stort rum att börja med!! Får väl se om jag lyckas hålla tungan rätt i mun, eller om tålamodet stannar utanför;)

Nehe ska väl vara social me syrran nu!

// Tösa.

2 kommentarer:

  1. Tjoho!
    Jag har LYCKATS! Jag har äntligen övertalat karln - Det blir Äppelbo! :D :D :D Det vill säga, när vi köper hus. Och det blir ju inte än på ett tag. Får bli att hyra hus först om jag får tag på nåt jobb när jag har pluggat klart om 1 eller 3 år. Håller tummarna! Tänkte bara säga det - nu får ni INTE flytta därifrån, måste ju ha nån att hänga med när jag väl får släpat hem karln till Dalarna igen! :D
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, precis - det kan ju va kul att hänga med nån nykter nån gång också. Det är ju ett alternativ, så att säga :P Haha! JA! Eller ja, tror inte jag får med mig karln tills dess dock. Har ni fått tag i annat? :D

    SvaraRadera