torsdag 5 juli 2012

Tösa är trötter.

Då var denna jobbveckan över. Idag började jag 6.45 på Bäckaskog. Sen ner till bion vid 16.00 å kom hem 22.15. Så en riktig heldag!! Å det känns! Så imorrn är det jag som sover tills jag vaknar. Hoppas det blir tidigt å att solen skiner så ska jag gå ut å lägga mejj på gräsmattan;) Här ska fläsket stekas;)

Annars vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på i helgen. Martin ska vara funktionär på vansbrosimningen på söndag iaf. Han pratade lite löst om att åka runt Siljan. Så vi får väl se hur det blir med det. Var prat på tältning å sånt oxå, men vet inte om jag e jättesugen på det?!

Nu är det iaf bara 5 arbetspass kvar att jobba! Å 10 dagar:) Det närmar sejj semester i Smålandet!! Längtar hur mycket som helst!!

Nej nu ska denna trötta Tös göra sejj klar för sängen å sova!

// Tösa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar