onsdag 3 oktober 2012

Tösa har vaknat igen!

Oj, oj, oj va det var länge sedan! Flytten har gått bra och vi har kommit i ordning:) Trivs jättebra i lägenheten, fast det är gammalt och slitet. Men tycker jag fått det mysigt å hemtrevligt iaf!
Hur skönt som helst att det är varmt i huset och att det alltid finns varmvatten i kranen, utan att man behöver göra något!
Hoppas på att komma iväg till Borlänge på lördag så jag får köpa mejj en diskmaskin!! Det är verkligen något av det tråkigaste som finns, att diska!

Skolan rullar väl på. Trots allt nytt. Vi får väl se hur det går. Hoppas få äldreomsorgspraktiken validerad så jag får vara på lasarettet denna praktiken med. Känns inte som jag vill vara på något äldreboende/hemtjänst när jag kan den biten. Är hellre på lasarettet så jag får lära mig någonting!

Lizzla å Mira har blivit vänner nu iaf. Full fart från morgon till kväll. Bus, bus, bus, å så sover dem brevid varann! Så söta så:)

Haft några spelningar med bandet också. Men nu är det lugnare på den biten. Ingen spelning bokad framöver. Fått hem lite prylar från Thomann förra veckan. Så nu har jag väska, mickställ å notställ :) Å fixat till musikhörnan uppe i gästrummet/musikrummet. Där jag hade keyboarden först fanns inget uttag, men bytte plats med fotöljen så nu är det löst!

En liten uppdatering från Tösa! Nu ska jag ut å kvällskissa hunden, innan vi kryper ner breve gubben!

// Tösa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar