tisdag 16 oktober 2012

Tösa har blivit gammal!

Klockan har precis slagit om till den 16e oktober! Grattis till mejj å Lizzla! Då är man färdigvuxen nu då?! 25 år har man levt! Har inte kommit nånstans här i livet!? Alla mina mål tills jag är 25 har misslyckats! Inte för att det var så många eller viktiga, men ändå:)

Jag får glädja mejj med att jag har världens bästa sambo, hund och katt! En frisk familj! Ett hem, förhoppningsvis ett eget hus inom en snar framtid. Jag har snart en utbildning som kan ge mejj jobb. Sen önskar jag innerligt att vår lilla familj kan bli större inom ett års tid! Så det är bara att "ligga" i/på ;)

Imorgon ska det göras tårta å städas. Tänkte inte ha nått firande, men efter lite tjat så får det väl bli så iaf. Men blir bara för familjen. Ska försöka få plats men 15-18 personer här hemma imorrn;) men finns det hjärterum, så finns det stjärterum!

Nu börjar det plinga från Facebook oxå! :) så nu ska jag stänga igen här!!

// Tösa 25 år idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar