måndag 29 oktober 2012

Tösa har fått horn.

Från toppen till botten på bara några sekunder!! Efter att ha pluggat hela dan, och det har gått hur bra som helst, till att jag ska laga mat och lockhelvetet på saltkaret åker av. Med resultatet: ALLT JÄVLA SALT RÄTT NER I MATEN!!!! Det var droppen, sen har det bara gått utför. Lizzla vägrar lyssna, katten tuggar sönder mina torkade blommor (i sängen dessutom) och allt känns allmänt skit!

Behöver en smålandsresa snarast känner jag!! Och om inte M. vill med får han banne mejj stanna hemma då. Så nu ska här tittas upp en ledig helg så jag kan åka ner!

Vad lustigt det är att när jag blir så här sur, så får jag sån fruktansvärd ångest över hur mitt liv ser ut. Känner mejj så värdelös! Åj, jag vill bara gräva ner mejj nånstans å vakna så är alla mina drömmar/mål uppnådda!!

Nej nu måste jag ge mejj innan jag börjar grina.. Igen...

// Tösa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar