torsdag 23 augusti 2012

Tösa packar.

Jag skriver kanske lite otydligt ibland:) Jag tänker å glömmer skriva:P Tror väl att ni kan läsa mellan raderna;P
Angående flytten, så ska vi flytta till en lägenhet här i Äppelbo. Martins pappas gamla:) En tre rummare, två våningar å i ett vanligt hus med en till lägenhet. Där Martins farmors syster bor:) Vi flyttar för att det är billigare och vi slipper krånglet med pannan här i huset:) Lite skönt å slippa eldningen;) Så förhoppningsvis blir detta sista flytten innan husköp!! För nu får det vara nog med flytt!! Haha.. Vi flyttar typ en gång per år:P:P

Nu ska jag fortsätta packa lite grejjer:P Prydnadssaker å annat som inte används egentligen:P Drygt att jag har så svårt att göra mejj av med saker:S Men förhoppningsvis kanske jag kan rensa lite:P

// Tösa.

1 kommentar:

  1. Låter härligt, då blir det gött i vinter :)

    Du får bjuda på en kaffekopp när ni har kommit i ordning i nya hemmet :D Kram!

    SvaraRadera