torsdag 23 augusti 2012

Tösa har börjat skolan!

Japp nu har sista terminen dragit igång! Känns skönt! Lektion måndagar å tisdagar, heldagar! Hur bra som helst! Skönt att slippa åkandet för några få timmar som det varit dom andra terminerna!! Väntar på böcker jag beställde häromdan. Sen ska det inhandlas pärm å ett pennfack, så blir ett besök på bokhandeln på måndag!

Katten då? Hon har jag sålt! Nej då, hon är kvar. Å vågat sejj fram. Hon är väl inte helt sams med Lizzla ännu. Men dem nosar på varann ibland. Så det blir bättre å bättre! Hon får tyvärr inte va i sovrummet, än. Försökte en kväll men då jamade hon, for runt i sängen som en propeller, ramlade ur sängen å satt på golvet å jamade. Så höll det på fram å tebax. Så då fick hon gott sova på soffan. Men när hon blir äldre å lugnare så ska även hon få komma in å mysa i sängen. Sen vill jag gärna att Lizzla å hon går ihop först oxå, så man slipper slagsmål mellan dem mitt i natten.

Imorrn ska jag försöka börja på å packa ner lite grejjer. Blir flytt nästa vecka nån gång. Ska väl helst vara ute härifrån innan den sista:) så vi har lite att göra!!

Nu ska jag sova:)

// Tösa.

1 kommentar:

  1. Tjohoo! Tack tack. Läser din blogg jag med :D Vart ska ni flytta? :) Kram!

    SvaraRadera