torsdag 4 juli 2013

Tösa är tung

Ja nu börjar det ta emot å bli lite tungt faktiskt! 3 veckor kvar! Om en vecka är den färdigbakad och är välkommen ut! Men med min tur går jag garanterat över fulltid och måste bli igångsatt å sen 3 dygns förlossning:P Hoppas inte! Har börjat få lite molvärk då å då iaf. Magen har sjunkit rejält på en vecka! Bebis är juh fixerad sen några veckor tillbaka också. Så man kan juh hoppas att den vill komma snart:)


 
Den första är förra veckan, 34+6. Och den andra är denna veckan, 35+6.
 

Fick tid hos tandläkaren i slutet av augusti! När jag sökte om tid i februari var det ett års väntetid! Så det gick juh lite snabbare! Ska bli intressant om jag tar mejj upp i tid å tar mejj till Malung till 7.30. Med tanke på att jag måste ha med mejj bebis! Hoppas den håller sejj lugn när jag ska va där. Annars får jag hoppas att mamma eller syrran eller nån är ledig å kan följa med å passa:) Gud vilket annorlunda liv vi kommer ha snart! Det är juh en sak å få det å gå ihop med hund, å ta med sejj å så. Men nu ska vi ta hand om ett litet liv, en riktig människa! Som ska följa oss i många år!

En vecka till som sagt, sen är du så välkommen lilla Pricken!! :)

// Tösa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar