torsdag 18 juli 2013

Tösa är fortfarande rund om magen

Ingen bebis i sikte ännu! Men i morse vaknade jag med mensvärk, som höll i sejj trots att jag var uppe å gick. Hade ingen Alvedon hemma så tog en dusch, då släppte det lite. Sen har det kommit och gått under hela dan. Men nu är det lugnt. Sammandragningarna har börjat kännas mer "neråt". Och känner hur bebis borrar då å då. Hoppas den vill komma till helgen!

Idag tog jag bort stygnen, eller ja syrran gjorde:P Bra med en syster som är sjuksköterska:) Sved lite då dom växt in lite i såret när det läkt. Men överlevde! Dock med världens skrattaattack först! Martin skulle juh så klart va me å titta. Å sen bröt vi ihop alla 3. Till slut lugnade vi oss så vi kunde fortsätta operationen;) Så nu är dem borta å jag får gå med en tejp till oktober ungefär:P Eller jag måste väl inte, men är nog illa tvungen om jag inte ska pilla på det! Vill juh inte få ett ärr som ska irritera, när jag väl fått bort leverfläcken!

// Tösa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar