onsdag 26 juni 2013

Tösa å gravidhormoner!

Idag har jag varit lite småtjurig:P Massa smågrejjer som retat upp mejj. Men droppen var nog när skötbädden jag väntat på över en vecka äntligen kommit, men så har dom skickat fel!! Beställt en turkos med Pingu och får en ROSARANDIG Princess från Lego. Tur för dem att kundtjänst hunnit stänga! Men imorrn ska jag ringa å be dom skicka rätt, annars tar det juh hundra år innan jag får den om returen ska komma tillbaka till dom först å så.

Bebis kan juh faktiskt titta ut när som helst nu! Imorrn går jag in i V 36, å alltså 4 veckor kvar! +/- 2.
Var på MVC idag å mätte magen. Följer min lilla kurva fint. Bebis är fixerad å bltr bra. <3-ljuden låg på 142 slag. Ungefär som vanligt:)

Tänkte faktiskt bjuda på en bild på magen! :)


Bara det blir fint väder ska jag å Emma åka nånstans å ta lite kort:) Vi ska bara komma på vart;) Hon har köpt sejj en kamera, så hon ska få träna sina färdigheter på mejj;) Kul å ha lite kort sen också!

// Tösa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar