måndag 4 februari 2013

Ledig helg!

Det har jag haft! Det enda inbokade jag haft under helgen är spelningen i lördagskväll! Men det är juh ett intresse så jag kallar det ledigt;) nu har vi kommit igång igen! Två spelningar har vi haft! Nästa är troligtvis i mars! Å innan dess kommer det hända en del!

Mira ska kastreras på tisdag. På natten kommer det Smålands besök! Som stannar en vecka! Så här ska mysas hela veckan! Sen hoppas jag på massa jobb! Och i slutet av månaden kommer jag vara med om nått av det häftigaste i mitt liv! Några vet vad;) men ni andra får fundera! För det får fortsätta vara outtalat! :)
Jag ska även vara med på min första junta, med jobbarkompisarna! Ja massa roliga saker har jag att se fram emot!!

Imorgon måste jag ägna dagen åt städningen av kök, hall å toan! Det är det jag har kvar! Så jag ska väl sova nu så jag kommer upp å kan börja i tid!

// Tösa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar