måndag 21 januari 2013

Dom där nya tagen!

Ja dem är svåra att få tag i;) jag vet egentligen inte vad jag ska skriva. Just nu händer det inte mycket mer i livet än att jag jobbar allt jag får! Men vill ha mer! Ingen respons från "drömjobbet" heller:( får väl mejla igen eller kanske ringa!

Två spelningar inbokade iaf! En på fredag å en nästa helg:) kul som fan å va igång igen! Repade med gubbarna i fredas. Å vi ska träffas på torsdag å dra igenom lite mer! Så roligt!

Sen kommer min älskade Smålandsfamilj å hälsar på en vecka!! Gubbarna ska på svenska rallyt. Å jag å brudarna invaderar DollarStore i Mora:)

Nu ska jag sova. Försöka ta mejj upp i någorlunda tid å försöka städa lite oxå'

// Tösa

2 kommentarer:

  1. Inte hört nåt från drömjobbet ännu? Hör av dig och kolla! Hade vart himla kul om du fick det! Och hur gick det med spelningen i fredags? :D Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummar och tår för att du får det! :D
    Ah, tråkigt. Men du får se det som att det blir exklusivare för dom som är där ;) Hade vart kul att se er nån gång, får se till att tajma in våran nästa tur till nån spelning! Kram!

    SvaraRadera