måndag 18 februari 2013

Arbetssökande Tösa.

En månad, 3 skickade spontanansökningar, 1 svar och nu skickade jag till dem två första igen för att kolla om dom fått mitt mejl. Vet att den ena fått det iaf, men inte svarat! Så dålig stil! Den sista ansökan skickade jag i lördags, och fick svar idag! Dock behövde dem ingen personal just nu, men jag fick svar iaf!
Jag får så lite timmar på B-skog, och bion kommer jag bara jobba på maj ut. Sen i sommar blir det nog inte så mycket jobb. Men det är juh nu jag vill jobba!!
Skulle väl egentligen skrivit in mejj på arbetsförmedlingen. Får väl försöka ta tummen ur å göra det. Se om man kan få nån krona mer. Men blir så psykiskt dålig av å gå hos dem. Men jag vet juh vad jag vill, så det är juh bara att hoppas dom kan hjälpa mejj med det. För det verkar juh inte fungera att söka själv!! Kanske skulle skriva in mejj i Malung, stod nått i tidningen att dom hade minst arbetslösa eller nått sånt:P Får kolla det imorrn när jag ska dit!

// Tösa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar