söndag 17 augusti 2014

Är jag vuxen nu?

Oj vad här händer grejjer i vårt liv! Till veckan skriver vi på kontraktet för vårt hus, VÅRT HUS!!! Kan inte fatta att det är sant! Och vill juh såklart bara flytta in direkt. Men som det ser ut nu blir det i slutet av november, men kan ev bli tidigare vilket vi såklart hoppas på!!

Jag har även blivit inskolad på ett nytt jobb:) och från första september går jag på eget schema:):) 50% tjänst till februari med ev förlängning än så länge. Men kommer nog få jobba mer som det verkar! 

Nellie är igång med inskolning hos dagmamma, och än så länge går det bra. Ska bli spännande å se när hon ska få va själv hur det går:) 

Nej nu är min rast slut! Åter till arbetet!

// Lilla Tösa

1 kommentar:

  1. Men hallå OJ!! ��:D GRATTIS!! Så himla roligt! Vad är det för kåk? Vart ligger den? Sjukt nyfiken! Ååå så gött för er! :D :D

    Jag saknar dig med! ♡ Verkar dock inte som att vi är på väg hem än på ett tag för jag tror jag måste läsa till lantmätare först.. :P och jag är isf inte klar förrän om 4 år... men jag tänkte isf försöka sommarjobba på lantmäteriet i Malung så man kanske kan få jobb där sen, får väl se! Rätt oklart, haha! Och jag som längtar så hem!!

    SvaraRadera