lördag 2 augusti 2014

2 augusti

Här har det varit tyst länge! Ska ge er en liten uppdatering! Kommer troligtvis göra en bloggomstart inom en snar framtid;) om jag rensar denna eller om det blir en helt ny får vi se!

Jaha vad har hänt då? Lillan har fyllt ett år, och har börjat gå:) full fart från morgon till kväll! Nätterna är mycket bättre, för det mesta! Säger pappa, däh, titte och mamama. Har fått fem tänder! Äntligen har den andra framtanden kommit, trodde hon skulle bli entandad ett tag;) 

Jag har jobbat i sommar och nästa vecka gör jag sista veckan på schema. Sen ska lillan inskolas hos dagmamma och jag hoppas på mycket jobb! Helst ett fast jobb;) men det får jag nog vänta på! 

Andledning till bloggomstart kan ni få gissa;) mer info kommer snart:):)
Kan bara säga att ingen är lyckligare än jag! 

// Lilla Tösa 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar