måndag 23 januari 2017

Är det min tur?!

Om cirka en vecka får jag svar på hur mitt liv kommer bli i framtiden! Då kommer jag få veta om tjänsten jag sökt och hoppas på är min! Det låter ganska lovande iaf, men mycket kan hända än. Det är så fruktansvärt uttröttande att vänta. Men vi håller tummarna!

Om två månader är det dags för sista LIA:n och det tre sista kurserna är avklarade. Helt sjukt att det redan gått två år!! Det betyder också att jag har haft fast jobb i två år! En tjänst jag hoppas kunna säga upp om en vecka för ett måndag-fredag jobb! Jag kommer vara ledig på helgerna!! 

Känns som livet går mer och mer åt rätt håll! Nu får vi hoppas vi får äran att bli föräldrar en gång till också så är allt som vi önskat! Så kan vi börja drömma om att färdigställa huset och söka andra drömmar och förhoppningar!

// lilla Tösa 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar