tisdag 9 april 2013

Tösa är glad!!

Mitt pappersslit lönade sejj! Jag blev godkänd av akassan! Så nu kan jag få ersättning:) Så skönt!! Kan nästan inte tro att det är sant att jag inte behöver jaga mer papper å slipper bestrida beslut hit å dit!!

La på ett brev till försäkringskassan i morse oxå. Får vi se om jag får gå hem första juni:) Tänk att jag ska få min första lediga sommar! Men det blir väl inte riktigt å va ledig. Har juh lite mer å bära runt på än i vanliga fall och sen ska man bara gå runt å vänta på dagen D. Får juh inte va speciellt mycket i solen heller. Så ni kan juh räkna med finaste å varmaste sommaren ever, bara för att jag ska få plågas lite extra;)

Har fortfarande inte hört något från LAB, men håller tummar å tår. För då kan jag jobba längre;) Men det är juh måndag-fredag, så då får jag lediga helger med sambon!! Som det är nu jobbar vi juh oftast om varandra! Jag har juh även börjat jobba natt nu, för att få ihop lite mer timmar. Sen att det blir lite OB på det gör juh absolut ingenting!

Ikväll blir det simning igen. Förra veckan jobbade jag kväll hela veckan så då blev det inget. Ska bli skönt å få vara tyngdlös en stund! Å få tjattra lite med syster, svägerskan å hennes mamma:)

// Tösa

1 kommentar: