söndag 3 mars 2013

Tösa har papperskaos!!

Inte nog med att man betalar en jävla massa till akassan! Dom ska juh även ha en massa intyg hit å dit som ska granskas å testas för å se om man är berättigad akassa! Alla jävla pengar man betalat då?? Borde inte det räcka? Nej usch vad jag hatar detta. Ge mejj ett jobb så jag slipper denna skiten. Men förhoppningsvis får jag nog ihop detta. Om det bara gäller dem senaste 12 månaderna. Om det är sen jag var inskriven sist så blir det nog kört!! Då ger jag nog blanka fan i allt!

Fyllt i intyget om studier. Fixat papper till chefen som jag tänkte svänga in med så hoppas jag hon kan fylla i dom. Sen mejlat bion och bett dem göra samma! Sen är det väl bara å hålla tummarna då att man blir godkänd, så man kanske får nån krona mer. Å antar att jag måste vara inskriven på arb. förmedlingen för att få ersättning till sommaren!

Nehe.. Nu ska jag göra mejj klar för å åka å jobba lite!!

// Tösa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar