söndag 17 juni 2012

Farmor, farmor, nu har Tösa lärt sejj åkt cykel!

Börjar om ännu en gång med ny blogg;) Hoppas att jag ska kunna uppdatera även från telefonen nu. Men en sak i sänder:P Ska först försöka få nån ordning. Fattar inte så mycket av denna sidan, men det kommer väl:P


Kan berätta om rubriken:P Jag är juh född i Karlstad, och bodde i Deje 3 år, sedan flyttade vi till Malung där jag växt upp. Men iaf så ringde jag min farmor när jag var liten och sa just som rubriken lyder! "Farmor, farmor, nu har Tösa lärt sejj åkt cykel." På grov värmländska;) Jag kallade mejj själv för Tösa:) Och tänkte att det är ett passande bloggnamn;)


Jag bloggar för att mina vänner runt om i Sverige, kanske i nått annat land med, ska kunna hänga med någorlunda vad jag gör! Men jag är inte superbäst på att uppdatera;) Men dem mest intressanta grejjerna försöker jag berätta om iaf:)


Vi har iaf varit och tittat på ett hus i helgen. Men tyvärr alldeles för mycket att renovera och alldeles för litet om vi i framtiden utökar familjen. Så det är bara att söka vidare. Men verkar som alla trivs i Äppelbo, så inte många hus till salu! Men får hoppas "drömkåken" kommer snart:) Men blir troligtvis flytt till lägenhet efter sommaren iaf. För att bo lite billigare å slippa denna jävla eldning och krångel som är med pannan i huset vi bor i nu.


Vi får se om det går bättre med denna bloggen nu;) Men spara väl den gamla ett tag till;P www.lindaboo.bloggplatsen.se


// Tösa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar